Aandelen uit de portfolio zijn onvindbaar bij mijn bank of broker
Geachte heer/mevrouw,
Indien u, uw bank of uw broker het betreffende aandeel niet kunt vinden, adviseren wij u de volgende stappen te ondernemen.
Hebt u een Nederlandse of Belgische online bank of broker zoals bijvoorbeeld:
a) Binck, voer dan het tickersymbool of de ISIN-code in in het vakje “Naar fondsen zoeken” op
de website van Binck.
Klik vervolgens op “Zoeken” en het betreffende aandeel verschijnt direct op uw scherm.
b) Bankiert u bij Alex, ga dan naar het tabje “Order” en kies onderaan voor “Zoek een fonds”.
Wijzig “Beurs” in “Alle beurzen” en voer de ISIN-code onderaan in.
Klik vervolgens op “Zoeken” en het betreffende aandeel verschijnt direct op uw scherm.
Bankiert u bij een Amerikaanse bank of broker, dan kunt u meestal m.b.v. het tickersymbool het betreffende aandeel vinden.
Alle gegevens over onze aandelen zoals volledige naam, beurs, tickersymbool en ISIN-code treft u aan in onze lijst met Favorieten onder de groene knop "KOPEN" op de homepage.
Met bovenvermelde gegevens zou het mogelijk moeten zijn om het aandeel bij uw eigen bank of broker te kunnen vinden. Zo niet, adviseren wij u contact op te nemen met de helpdesk of de klantenservice van uw bank of broker. Zij kunnen u ongetwijfeld verder op weg helpen.
Ook op Yahoo Finance, http://finance.yahoo.com treft u veel informatie aan over onze aandelen, zoals koersverloop, dividenduitkeringen, recent gepubliceerd nieuws en grafieken. Vul het tickersymbool in in het blanco vakje en klik op “Get quotes”.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GroeiDividend